FAQs
Najczęściej zadawane pytania
Mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak! Akceptujemy przesyłki pobraniowe. Podczas składania zamówienia wybierz opcję “kurier płatne przy odbiorze”
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia wysyłam w ciągu 24 godzin (poniedziałek – piątek).
Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia! Doręczenie następny dzień roboczy.
Produkty, które oczekują na dostawę posiadają informację w opisie o wydłużonym czasie realizacji.
Mogę zwrócić produkt?
Tak! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Szczegóły dot. zwrotów znajdują się w zakładce “zwroty” na dole strony.
Mam problem z płatnością. Co zrobić?
W przypadku problemów z płatnością złóż ponownie zamówienie. W przypadku dalszych problemów napisz do nas: kontakt@dinozabawki.pl lub zadzwoń: +48 517 121 191
Nasz dział obsługi klienta pracuje od 8:00 do 16:00 (poniedziałek – piątek)
Zakup na firmę/placówkę oświatową
Napisz do nas: kontakt@dinozabawki.pl
Realizujemy zamówienia dla szkół, przedszkoli oraz instytucji publicznych.