Darmowa dostawa na zamówienia od 150zł

FAQs

Najczęściej zadawane pytania

Mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak! Akceptujemy przesyłki pobraniowe. Podczas składania zamówienia wybierz opcję „kurier płatne przy odbiorze”

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłam w ciągu 24 godzin (poniedziałek – piątek).

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia! Doręczenie następny dzień roboczy. 

Produkty, które oczekują na dostawę posiadają informację w opisie o wydłużonym czasie realizacji. 

Mogę zwrócić produkt?

Tak! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Szczegóły dot. zwrotów znajdują się w zakładce „zwroty” na dole strony. 

Mam problem z płatnością. Co zrobić?

W przypadku problemów z płatnością złóż ponownie zamówienie. W przypadku dalszych problemów napisz do nas: kontakt@dinozabawki.pl lub zadzwoń: +48 517 121 191

Nasz dział obsługi klienta pracuje od 8:00 do 16:00 (poniedziałek – piątek)

Zakup na firmę/placówkę oświatową 

Napisz do nas: kontakt@dinozabawki.pl

Realizujemy zamówienia dla szkół, przedszkoli oraz instytucji publicznych.